Friday, September 2, 2011

Baby and Me

google


Baby and Me

Sinopsis rekaan sendiri

movie ni mengenai seorang pelajar nakal yang bernama Joon-Soo(lakonan Jang Geun-suk)tiba-tiba dapat tahu yang dia tu ada anak/baby. dan baby tu sangat lah comel. dia jumpa baby tu masa dia tengah beli barang kat supermarket. tiba-tiba ada baby dalam troli dia. mula-mula dia frust juga. dah lah mak dengan ayah dia tinggalkan dia untuk sementara waktu sebab tension selalu kena panggil pihak sekolah. haha, kan aku dah cakap anak dia nakal.

tapi Joon-Soo ni bernasib baik sebab ada seorang perempuan tu, suka kat dia. nama dia Byeol Kim(lakonan Kim Byeol). mula-mula jumpa terus minta nombor. comel gila. tapi Joon-Soo tak bagi pun. perempuan tu start masuk sekolah balik semata-mata nak jumpa Joon-Soo. sebelum ni Byeol Kim berhenti sekolah sebab dia tension. ramai tak suka dia sebab dia berjaya jawab semua soalan, selalu tanya cikgu-cikgu dia soalan yang susah sampai cikgu dia sendiri tak tahu nak jawab. kiranya dia ni terlalu pandai. kesian, pandai sangat pun orang tak suka.. lepas tu, sila tengok sendiri..

kalau nak baca sinopsis lain/real punya..klik sini.

pendapat aku:

terbaik. aku start suka lakonan Jang Geun-suk lepas aku tengok movie ni. baby dan perempuan tu pun comel. sangat comel. aku suka part Byeol Kim ketuk kepala kawan Joon-Soo sebab marah dia hisap rokok. hahahahaha. gila comel masa tu. tapi aku kurang berkenan bila diorang guna suara lelaki pertengahan umur mungkin untuk suara baby ni. kononnya baby ni cakap. tapi diorang tak dengar lah. macam slek sikit kat situ. entah, tapi mungkin ada kelakar dia juga. aku bagi 4.5 bintang untuk movie ni.

google


google


google


google


google


Baby and I - Korean movie trailer


kalau nak tengok online, kat sini boleh:
- http://www.dramacrazy.net/korean-movie/baby-and-i/
- http://www.mysoju.com/korean-movie/baby-and-me/

No comments: