Saturday, April 14, 2012

berpraktikal

tadi aku pergi kilang tempat aku praktikal dulu. rinduuuu. eh eh, rindu tu rindu juga tapi lebih kepada misi ambil gambar untuk buat report. yup, report praktikal aku belum siap weh. dasar pemalas memang macam ni kan. suka buat kerja tertangguh pastu mula lah serabut.

layan gambar.









p/s: gambar alias tak ada seorang. jangan marah aku lias! kau yang tak datang tadi. hahaha. lain kali kita jumpa lagi. okay babai.

5 comments:

Cik Yatt said...

haip2..jngn malas2...hehe

kai said...

rajen2 lah bekerja....
hek hek hek...

- encikkai.com

Rara Nasiha said...

sila siapkan report cepat. hihi :)

♥nurulizzatie♥ said...

mana boleh letak gambar org isap rokok. haha :P

irahehe said...

cik yatt+kai+rara,
baik! :)

nurul,
kenapa kenapa? hahaha.