Friday, October 8, 2010

:)

walau jauh mane pon kite leka dengan dunia nie,mesti ade satu ketika yang kite mule menyedari betape jauhnye kite menyimpang.betape rindunye kita pada Rasulullah S.A.W dan juga pada zaman kegemilangan Islam.

yer aku tau aku jarang2 gile cakap bende2 camnie dalam blog aku.
yer aku tahu aku banyak jugak mencarut dalam blog nie.
yer aku tahu aku nie tak lah alim,warak dan semua tue.

tapi sejahat2 aku, aku tahu bezakan mane baek dan mane buruk.mungkin mulut aku jahat(mencarut bagai ape) tapi hati siape tahu. dan aku percaye sejahat mane pun seseorang tue, mesti ade lagi sikit nilai2 baik dalam diri dia.

kali nie aku nak kongsi 2 video yang aku jumpe kat youtube. video selawat. aku sangat2 suke dengan selawat bawah nie. korang try dengar.sure tertarik.







p/s: mood hari jumaat. :))

5 comments:

miss nafira(myeryn) said...

tenang je ati mndengornye..huhu

Chaon Cornerz said...

kadang2 kita tak boleh nak menilai orang dari segi luaran je.. sebab memang banyak yang kita tak nampak.. tapi jangan sebab orang tue tak pernah tunjuk kebaikkan kita boleh kutuk belakang.. cakap itu ini bagai kan..

bagus2 jadi budak baik.. hehhe.. =)

Ezao' Edogawa said...

betul2. terasa mcm dimotivasi pulak mmbaca entri ni. Setiap org tak lepas dripada mlkukan ksilapan. slalu dgar kan ayt2 tu? tapi ye! betu! sjhat mana pun org tu. dajjal ke setan ke. msti ada secebis tak banyak pun sikit jadilah, msti ada penyesalan dlm diri dia. pcyalah.

fay said...

even dh ckp.nk ckp lagi. like like like for this entry.

irahehe said...

miss,
:))


chaon,
setuju sangat..=)



ezao,
hahahaha.entri nie mcm entri motivasi ker?hahaha..
:)


fay,
hahahahaha.poyo!