Sunday, May 15, 2011

selamat hari guru!

source


aku jarang buat entri-entri macam ni sebenarnya. biasanya entri aku banyak mencarut jer. erk. tapi kali ni tak. serius tak mencarut dalam entri neh sebab entri neh entri hari guru.

aku tak reti nak bermadah, berpantun, bersyair atau apa-apa jer lah. aku straight to the point jer.

SELAMAT HARI GURU kepada ayah aku, cikgu Mazlam yang juga cikgu kat Sekolah Lembah Bidong, kepada mak aku yang jadi cikgu aku masa kecik-kecik time tak pandai mengira lagi. kepada cikgu aku kat Sekolah Rendah Bukit Chempaka, cikgu dekat Sekolah Menengah Kebangsaan Agama Tok Jiring, cikgu Sekolah Menengah Teknik Terengganu dan kepada semua lecturer dekat UniKL MICET. deng! siap.

Selamat Hari Guru! ikhlas dari budak kecik neh yang selalu degil malas buat kerja sekolah dari kecik sampai besor. ^^

XD

6 comments:

kuningkuning said...

teknik airport batch tahun?? erkk.. parok.

irahehe said...

melody,
batch 2006-2007 asenye. dok ingat oh. hahaha. pakpe? budak koloh teknik gop ke? hehe..

kuningkuning said...

ohh.. baguh³. um, teknik batch 2002-2003. selamat ari guru wan kamilah..:p

irahehe said...

@melody mocker
owhhhh..hehehe.. ^^

CIK FAYYAD said...

sekoloh same2 rasanya mase tok jiring dulu. batch 2003-2007

irahehe said...

oor ye doh oor rasenyee.. :)