Thursday, October 21, 2010

s-e-p-u-l-u-h

*nak gi kejar minah jap

hey,bace sini.

1. kalau aku suke kau,tak semestinye kau suke aku.dan kalau kau suke aku,tak semestinya aku suke kau.tahu?

2. tak semua orang suke kite dan tak semua jugak yang benci kite.

3. dalam diri kite bukan hanya ade kejahatan,kebencian tapi juga terselit kebaikan

4. cube untuk menghargai orang bukan tunggu orang menghargai kite.

5. sorry.perkataan yang amat susah untuk orang ego.tapi bukan mustahil.

6. berterus terang=kejam dan boleh membunuh,tapi kadang2 boleh menyelamatkan.

7. hari2 tidak akan berseri selagi kau tidak mewarnainya.

8. terus pandang ke depan,kau akan nampak jelas ape yang kau inginkan. melainkan kau rabun.

9. belajar dan terus maju bukan belajar dan terus mundur.

10. kalau asyik pikir pandangan orang,kite boleh mati. contoh:

minah: kau rase aku patut hidup x?

munah: aku rase kau patut bunuh diri.kau nie dah lah *^$#@$$*&#*&.menyampah betol aku tengok muke kau.

* minah dengan lajunye terus panjat bangunan 15+3+8 tingkat tuk bunuh diri.



p/s: sekadar renungan tuk
diri sendiri dan juga tuk korang2.

:))

4 comments:

-telordibasuh- said...

yeah hidup student unikl hahahaa

Cik. Bena said...

ira sengal lah tuh! hahaha~

rossoneri said...

senang cite, gambel je hidup nih..apa nak jadi, jadi lah..ehehe tulah moto hidup kita..sampai bila nak jadi pengecut asyik pikir apa yang org lain pikir kan..

irahehe said...

telor,
hahahahaha.zzzzzzz...


bena,
skali skale jer weyhh.hahahaha..


rossoneri,
tue laaa..pening bile duk pikir pasal pandangan orang jer.