Sunday, February 10, 2013

permulaan



mulakan hari di tempat yang agak asing untuk aku bukanlah sesuatu yang baru untuk aku. walau tempat belajar tak jauh dari rumah, suasana lain. aku perlu sesuaikan diri dengan kawan baru suasana baru dan tanggapan dari orang baru sedikit sebanyak buat aku letih. mental aku letih walau aku tak tunjuk.

ada kawan yang sekepala sedikit sebanyak buat aku terus bertahan untuk stay situ. thanks kawan. you know who you are.

sebenarnya tak ada masalah pun tinggal kat sini. tapi pressure yang aku tak tahu datang dari mana. okay, mungkin aku tahu tapi tak nak lah bagitahu kat sini. mungkin juga sebab dah terbiasa lalui rutin harian bekerja sebagai kuli sebelum ni, pastu tetibe kena belajar, rasa pelik sikit.

aku dah ada nama baru sekarang. joyah. atau nama singkat Joy. diorang bagi nama tu katanya sebab aku suka bercakap. ye ke?  kehkeh.

No comments: